3. Brand story Future Steps coördineert een nauwe samenwerking van experts op verschillende gebieden, waardoor er een integrale aanpak ontstaat voor het efficiënt oplossen van complexe uitdagingen op het gebied van vastgoed en ondernemerschap. |
|
Wie |
|
Muurbloem design studio |
|
Wat |
|
Samen met de ondernemer wordt er gewerkt aan een brand story, een narratieve beleving van de bedrijfsidentiteit die aanleiding geeft tot de vormgeving en inrichting van de bedrijfsruimte. Door middel van intuïtieve moodboards en doelgroep analyses wordt een verhaal gecreëerd waarbinnen de kernwaarden op dynamische wijze tot leven kunnen komen. De brand story vormt de brug tussen concept en vastgoed, waarbij de ideale wereld van het bedrijf raakt aan de tastbare wereld van de klant. Het eindresultaat van deze stap is een conceptueel draaiboek op basis waarvan alle beslissingen met betrekking tot de visuele manifestatie van het bedrijf genomen kunnen worden. |
|
Waarom |
|
De brand story maakt de bedrijfsidentiteit tastbaar voor opdrachtgevers en personeel, en zorgt voor een meer intensieve beleving van de kernwaarden. |
Bart van de Kerkhof
Meer weten over ons conceptueel draaiboek? Neem contact op met senior partner Bart van de Kerkhof:
M. b.vandekerkhof@futuresteps.nl T. +31613356863
|
Powered by Muurbloem® |